keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 41/24.02.2009 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara

24.02.2009

Hotararea Consiliului Local 41/24.02.2009
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de Funcţii pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr.SC2009- 2679/ 12.02.2009- al Primarului Municipiului Timişoara, domnul GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite şi taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public şi privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sănătate, protecţie socială, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin.(3), lit. b) din Legea nr. 215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art.45 din Legea nr.215/2001 - privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art.1: Începând cu data de 01.03.2009 se modifică Organigrama şi Statul de Funcţii pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara, conform Anexelor nr.1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art.2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul Primăriei Municipiului Timişoara.

Art.3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Edilitare;
- Direcţiei Urbanism;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Drumuri şi Transporturi;
- Direcţiei de Mediu;
- Biroului Control Intern şi Managementul Calităţii;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
CIPRIAN JICHICI
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIULUI TIMIŞOARA PRIMAR Serviciul Resurse Umane SC2009 – _______/_______2009

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 300, fax:+40 256 490 635

e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro APROBAT

PRIMAR Dr.ing.Gheorghe Ciuhandu

R E F E R A T

privind modificarea organigramei Primăriei Municipiului Timişoara si aprobarea statului de functii Modificarea organigramei se impune datorită dinamicii cadrului legislativ. Principiul pe care se întemeiază propunerile noastre este cel al creşterii eficienţei compartimentelor de specialitate astfel încât noile competenţe să poată fi absorbite de noua structură organizatorică. . Luând în considerare cele de mai sus si in conformitate cu anexa nr. 1 la prezentul referat, parte integranta a acestuia, în continuare vom detalia modificările propuse : - se vor actualiza subordonarile ierarhice la viceprimari, in conformitate cu atributiile desemnate prin dispozitiile Primarului Municipiului Timisoara, respectiv : Dispozitiile nr. 1539 si 1779 din 2008 ; - pe baza propunerii d irectorului executiv, Ciurariu Sorin, la Directia Urbanism , ca urmare a modificarilor aduse de OUG nr.214 din 4 decembrie 2008, respectiv :» 39. La anexa nr. 2, definiţia "Acord unic" se abrogă. 40. La anexa nr. 2, definiţia "Avizare" se modifică şi va avea următorul cuprins: "Avizare - procedură de analiză şi de exprimare a punctului de vedere al unei comisii tehnice din structura ministerelor, a administraţiei publice locale ori a altor organisme centrale sau teritoriale interesate, având ca obiect analiza soluţiilor funcţionale, a indicatorilor tehnico- economici şi sociali ori a altor elemente prezentate prin documentaţiile de amenajare a teritoriului şi urbanism sau prin proiectul pentru autorizarea execuţiei lucrărilor de construcţii şi proiectul tehnic (P.Th.) pe baza căruia se vor executa lucrările. Avizarea se concretizează printr-un act (aviz favorabil sau nefavorabil) care are caracter tehnic de obligativitate." » se modifica denumirea si atributiile Biroului acord unic in Bi roul Avizare Tehnica ; - propunem suplimentarea cu 2 posturi , ca urmare a reorganizarii activitatii in cadrul serviciului resurse umane la activitatile de salarizare si perfectionare ;

Avand in vedere cele de mai sus, propunem aprobarea organigramei si statului de functii pentru aparatul propriu de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara , anexele nr.1,2 la prezentul referat .

Sef serviciu resurse umane, Rodica Aurelian

aţi

Atasament: Anexa_1.pdf

ICOMPARTIMENT]| 17 FEBRUARIE 2009 ARHIVĂ SERVICIUL ADMINISTRARE FOND FUNCIAR 1+9 BIROUL CONTENCIOS. SERVICIUL JURIDIC 1+17 SERVICIUL AUTORITATE TUTELARA. SECRETAR 141141 SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL EVIDENTA PERSOANEI BIROUL ANALIZA SI ELABORARE DOCUMENTE (CONSILIUL LOCAL 1+7 115 ADMINISTRATIE LOCALA BIROUL AVIZE SI CONTROL POLUARE SERVIGIUL PROTECTIA MEDIULUI 1+5 DIETEI = SI DEZVOLTARE SPATII 4% DIRECTIA DE MEDIU DIRECTOR EXECUTIV. SERVICIUL ADMINISTRARE MEDIU 1 =! 115 SERVICIUL INFORMATIZARE DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUN TIMISOARA CABINET MICI VICEPRIMAR SERVICIUL BIROUL CONTROL COMERCIAL SERVICIUL TEHNIC-EDILITARE BIROUL SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE DIRECTIA DIRECTOR EXECUTIV BIROUL CANTINA DE AJUTOR SOCIAL = PATRIMONIU 3 URMARIRE-VENITURI, UTILITATI COMPARTIMENT = BIROUL TF SERVICIUL IRI d SPAM TEREMURI & MOBILE COMPARTIMENT EXECUTARI SILITE SERVICIUL ADMINISTRARE LOCUINTE SI OUL MONITORIZAREA ERVICIILOR COMUNITARE SERVICIUL + ENERGETIC, BIROUL REABILITARE TERMICA CLADIRI DIRECTIA EDILITARA DIRECTOR EXECUTIV BIROUL HIDROTEHNIC A n BIROUL SERVICIUL GESTIUNE DESEURI SALUBRITATE DIRECTIA FISCALA VICEPRIMAR CABINET VICEPRIMAR. [BIROUL CONTABILITATE 1+13+2 DIRECTIA ECONOMICA DIRECTOR EXECUTIV, E: BIROUL AUTORIZARI DOMENIUL PUBLIC, DIRECTIA URBANISM DIRECTOR EXECUTIV 3 SERVICIUL 3 | PLANIFICARE SPATIALA ECE BANCA DE DATE URBANE TIROUL FRUCTURA IN SERVICIUL DRUMURI SI PODURI BIROUL PROMOVARE LUCRARI EXECI DIRECTIA DIRECTOR UTIV, DRUMURI SI [TRANSPORTURI BIROUL TRANSPORT SERVICIUL REGLEMENTARI] TRANSPORTURI URBANE 17 BIROUL SIGURANTA CIRCULATIEI 1+5][1*5) ET _1 a COMPARTIMENT CONSILIERE RROMI BIROUL E-COMUNICARE DIRECTIA DIRECTOR EXECUTIV |POMUNICARE— | SERVICIUL CENTRUL DE CONSILIERE CETATENI SERVICIUL PROIECTE CU FINANTARE INTERNATIONALA 1-8 BIROUL COOPERARE [SERVICIUL DEZVOLTARE LOCALA SI INTEGRARE |] EUROPEANA 11041 INTERNA SI DIRECTOR EXECUTIV, 1+10+3 SERVICIUL INVESTITII —1 [DEZVOLTARE CERTAT DE COORDONATE de demnitate publică functii publice de conducere functii publice de executie DIRECTIA [7 5 Tm 1+8+2 PENTRU REABILITARE |] LARTIERE ISTORICE GTZ| BIROUL INFOCENTRUL TURISTIC â 1481 TOTAL POSTURI DIN CARE personal contractual de conducere personal contractual de executie E 595 69 488 33 117 Di CABINET PRIMAR URGENTA. L VOLUNTAF SITUATII ANEXA NR.1 LA HCL nr., CONSILIUL LOCAL PRIMAR ORGANIGRAMA PRIMARIEI MUNICIPIULUI TIMISOARA ADMINISTRATOR PUBLIC P GHEORG APROBAT R HAND

Atasament: Anexa_2.pdf

Anexa nr.2 la HCL nr. STAT DE FUNCȚII NES Denumirea funcției Nivel studii ESI et l. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA 1 PRIMAR 1 2| VICEPRIMAR 2 Total functii demnitate publica 3 Il APARAT PROPRIU A. Functii publice de conducere 3 Secretar Ss 1 4) Director executiv Ss 8 5 Sef serviciu Ss 27 6 Şef birou s 33 Total functii publice de conducere 69 B. Functii publice de executie 7|Consilier Ss 134 I superior 8|Consilier Ss 64 l principal Consilier Ss 127 l asistent 10|Consilier Ss 50 l debutant 11| Consilier juridic Ss 5 l superior 12|Consilier juridic s 6 | principal 13| Consilier juridic Ss 8 I asistent 14|Consilier juridic Ss 5 I debutant 15|Auditor Ss 4 I superior 16| Auditor Ss 2 l principal 17| Auditor Ss 1 | asistent 18|Referent de specialitate SSD 15 II superior 19|Referent M 47 NI superior 20|Referent M 10 III principal 21|Referent M 9 NI asistent 22| Referent M 3 UL debutant Total functii publice de executie 488 C. Personal contractual de conducere 23| Administrator Public A 1 24| Sef birou - inspector de specialitate IA Ss 1 IA Total personal contractual de conducere 2 D. Functii personal contractual executie 25| inspector de specialitate 8 IA 26| Inspector de specialitate Ss 2 U 27 |Inspector de specialitate Ss T NN 28| Inspector de specialitate Ss 1 D 29|Referent M 5 IA 30|Referent M 4 [ 31|Referent M 1 UU 32| Inspector M 1 IA 33|Casier M 1 l 34| Secretar - dactilograf M 1 35| Secretar - dactilograf M 1 II Total personal contractual de executie 32 C.3 Functii contractuale de deservire 36|Ingrijitor M 1 Total personal contractual 35 D.TOTAL APARAT PROPIU 592 TOTAL GENERAL 595 Număr total posturi 595 din care de demnitate publica 3 1. Funcţii publice 557 - de conducere 69 - de execuție 488 2. Personal contractual 35 - de conducere 2 - de execuție 32 - de deservire 1 SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA